Av den anledningen att hur jag än bär mig åt så blir det för personligt när jag skriver i en blogg om mitt liv, så har jag bestämt mig för att lämna denna och ägna mig åt www.sportsmedicine2010.wordpress.com istället. Den bloggen är en renodlad idrottsblogg som naturligtvis även involverar känslor, för att jag känner väldigt mycket för idrott… så det är oundvikligt.

Jag är också rädd att mina elever ska hitta åt min blogg och då kan jag inte vara för personlig. Jag har inget emot om de skulle hitta åt den då de inte längre har mig som lärare, t.ex. när de går ut 9:an, men jag måste stå som förebild för dem, och mina handlingar står inte alltid för vad jag måste stå för, if you see my point!

Men det var trevligt att ni tittade förbi! Jag har ju kvar denna, så det kanske finns visst innehåll som kan vara intressant! Skrev t.ex. mycket om idrottsmedicin i somras, fast på engelska.

Ha det gött nu =)