Har varit i Umeå under några dagar och jag räknade att jag träffade ca 30 vänner och bekanta under de fyra dagarna jag befann mig där! Jag hann med 2 koncerter, 2 dagar på IKSU, en spanska-lunch, en reunion-fika, en födelsedags-fika, en inflyttnings-fika, en lunch på stan (där Sandras kort blev kapat!! Har ännu inte tittat om mitt kort blivit det), titta på Miriams kakor som hon bakat, hann även äta av dem, en promenad med vänner runt Nydalasjön, mycket plugg på UB, som stängde kl 2 på fredan (:/), en promenad i Berghemsskogarna där naturen är sjukt lätt att uppskatta, när det ligger ett lager pudersnö på marken och solen strålar sådär mitt på dan! Många djupa och meningsfulla konversationer och hela vistelsen avslutades med att jag fick träffa Jonna på busstation och vi har alltid mycket sportsnack jag och hon! Så det var ett perfekt avslut. Som alltid när jag är uppe i Umeå, jag älskar det. Jag älskar Umeå för att Umeå älskar mig!